دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب ایزی ول تایوان

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب ایزی ول تایوان

برند ایزی ول ساخت تایوان تحت لیسانس آمریکا
۶فیلتره و ۷فیلتره
دارای فیلتر ممبران
دارای شیر آب و مخزن
دارای گارانتی ۳۰ ماهه
جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۲۶۴۸۲۶۹ تماس حاصل فرمایید
بایگانی
يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۳۵ ب.ظ

دستگاه تصفیه آب جوی شفاف نمک رودخانه

ضررورت استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی

 

 

این روزها نسبت به قدیم، مریضی‌های بسیار زیادی به وجود اومدن. مریضی‌هایی که شاید تا چند سال پیش اصلا وجود نداشتن و امروز گریبان خیلی از مردم رو گرفتن. اما واقعا چرا سلامت جامعه اینقدر افت پیدا کرده؟ دلیل ای همه مریضی چی می‌تونه باشه؟ اگه یکم در مورد این موضوع موشکافی کنیم، می‌بینیم که مسائل مختلفی هستن که سلامت ما رو تهدید می‌کنن. متاسفانه مواد که همگی ما مصرف می‌کنیم، مواد سالمی نیستند و آلودگی زیادی دارند. نیترات، نیتریت، مونو اکسید کربن، مواد تراریخته، مواد سرطان‌زا، آرسنیک و صدها داروی هورمونی که مواد غذایی ما وجود دارن، همه و همه هر روز به سلامت ما آسیب می‌زنن. شاید بشه خوردن غذا رو کمی کنترل کرد و جلوی رسیدن برخی مواد را به بدن‌مان گرفت. اما وقتی که حتی آب و هوایی که مصرف می‌کنیم سمی هست، چه کار باید کنیم !؟ بله! تعجب نکنید! حتی آبی که روزی حداقل هشت لیوان مصرف می‌کنید و تمام آن جذب بدن شما می‌شود، بسیار سمی است و می‌تواند آسیب زیادی به بدن ما وارد کنه! برای جلوگیری از آلودگی هوا میشه داخل منزل از دستگاه بخور سرد یا تصفیه هوا و همچنین انواع ماسک استفاده کرد. اما برای حفظ سلامت خانواده در برابر آلودگی‌های آب باید چه کار کنیم؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده‌ است. بهترین راهکار برای حفظ سلامت هرچه بیشتر خانواده، استفاده از دستگاه تصفیه آب هست. اما چه برندی می‌تونه تا حد قابل توجهی آبی که مصرف می‌کنیم رو تصفیه کنه؟ در اینجا قصد داریم تا شما را به صورت کامل با دستگاه تصفیه آب ایزی ول تایوان آشنا کنیم. اما پیش از آن بیایید با هم ببینیم که چرا اصلا باید از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کرد؟

ضررورت استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی

با وجود اینکه حداقل ۱۰ سال از ورود دستگاه‌های تصیه آب خانگی به کشور می‌گذرد، اما هنوز هم بسیاری از افراد اعتقادی به استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی ندارن. پای صحبت هر یک از این افراد که بنشینید، دلایل مختلفی برای نخریدن دستگاه تصفیه آب خانگی می‌آورند. اما در نهایت می‌توان تمام صحبت‌ها و دلایل آنها را حول چند مورد خلاصه کرد. اول از همه خیلی‌ها تصور می‌کنند که کیفیت آب مصرفی ما خوبه و میشه بهش اعتماد کرد. اونا به سیستم تصفیه آب کشور خیلی اعتماد دارن و فکر می‌کنن که اونا بهترین عملکرد رو دارن. در پاسخ به این افراد باید گفت که متاسفانه تحریم‌های اقتصادی در درجه اول باعث شده که سیستم تصفیه آب کشور ما فاقد تکنولوژی روز دنیا برای تصفیه آب باشه. سیستم‌های تصفیه آب کشور ما متعلق به ۵۰ سال پیش هستند و از اون موقع تا به امروز هنوز ارتقاء پیدا نکردن. اما توی سال‌های اخیر، باز هم وجچود تحریم‌های اقتصادی باعث شده تا سموم و کود‌های شیمیایی غیر اصولی و نا مناسب زیادی وارد بازار بشن. کود‌هایی که سرشار از نیترات و نیتریت که دو ماده کشنده و سرطان‌زا هستند و می‌تونن سلامت انسان و هر موجود دیگه رو شدیدا به خطر بندازن. از طرف دیگه، سموم شیمیایی استفاده شده، حاوی ماده بسیار سمی به نام آرسنیک هست. این سموم و کود‌ها به آب‌های زیرزمینی نفوذ می‌کنه و خواهی و نخواهی، وارد سیستم آب ما میشه! خب شاید فکر کنید که سیستم تصفیه آب کشور این سموم رو از بین می‌بره؟ باید بدانید که سیستم تصفیه آب کشور ما تنها برای ضد عغونی کردن آب، از کلر استفاده می‌کنه. کلر به خودی خود یک ماده بسیار سمی هست که توی زمان جنگ جهانی دوم ازش به عنوان بمب شیمیایی استفاده می‌کردن! پس مشکل میشه دو تا!

اما برخی از افراد دیگه بر این باور هستن که چطور یک دستگاه کوچک می‌تواند کار یک سیستم تصفیه آب بزرگ را بکند؟ اول از همه باید بدانید که ابعاد در تصفیه مهم نیست، بلکه میزان و کیفیت فیلترهایی که در مسیر آب قرار می‌گیرن مهم هستن. ثانیا اگر بخواهیم نسبت آب تامین شده برای یک شهر را با آب یک لوله در یک خانه مقایسه کنیم، خواهیم دید که ابعاد دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بزرگ هم هستند! حالا که صحبت از کیفیت و تعداد فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی به میان آمد، بد نیست کمی در مورد دستگاه تصفیه آب ایزی ول تایوان و فیلترهای آن بیشتر صحبت کنیم.

 

دستگاه تصفیه آب ایزی ول تایوان ، کیفیت بالای تصفیه آب خانگی

زمانی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را پیدا کنید، قطعا ترجیح می‌دهید تا در بازار و اینرتنت کمی جستجو کنید تا ببینید که کدام برند کیفیت مطلوب‌تری نسبت به برند‌های دیگه داره. اما در مورد دستگاه‌های تصفیه آب، هر چه قدر بیشتر جستجو کنید، بیشتر سردرگم خواهید شد و نمی‌دانید که واقعا کدام برند را باید انتخاب کنید. در حال حاضر ده‌ها برند مختلف و صدها مدل متنوع از دستگاه‌های تصفیه آب در بازار وجود دارند. اما واقعا کدوم برند و کدوم مدل برای ما مناسب است؟ در حال حاضر قصد داریم تا شما را با یکی از برترین برند‌های حال حاضر که به صورت کامل ساخت کشور تایوان است، آشنا کنیم. برند easywell یا همان دستگاه تصفیه آب ایزی ول ، یکی از برندهای قدیمی تایوانی محسوب می‌شود که در سال ۱۹۸۶ تاسیس شده است. این برند تایوانی در حدود نیم قرن است که در حوزه ساخت انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی فعالیت می‌کند. با توجه به سابقه طولانی این برند در حوزه تولید دستگاه‌های تصفیه آب، باید گفت که می‌توان به این برند اعتماد کرد. البته متاسفانه با توجه به شرایط سخت ورادات، شاهد حضور تنوع زیادی از دستگاه تصفیه آب ایزی ول تایوان در بازار ایران تیستیم. اما با این حال انواع موجود داز این دستگاه در بازار بسیار با کیفیت هستند و کیفیت آب را به شدت افزایش می‌دهند. در حال حاضر مدل شش فیلتره این برند، بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته.

 

https://tamireto.com/taiwan-water-purifier-water-purifier/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی